Faktura

Nedenstående kan måske forklare hvorfor du har fået en faktura du ikke forstår

Vi har i december og januar ryddet op i de kunder, der fulgte med i vores køb af kunder fra Mondo - Mondo har i sin tid selv opkøbt sine kunder fra DHT, Digiweb, Alpha-IT, Securehosting og Netdanmark. Har du modtaget en faktura fra os og du umiddelbart ikke ved hvem vi er, betyder det, at du har haft dit domæne og/eller andre services hostet hos en af ovenstående eller en forhandler fra ovenstående. (du kan læse pressemeddelelsen fra 2009 her )

Det betyder med andre ord, at har du modtaget en faktura, som du ikke helt forstår, har du som minimum dit domænenavn liggende på vores navneservere (DNS-servere).

"Jamen - jeg betaler jo allerede til DK-hostmaster"!
Ja - men det beløb du betaler til DK-hostmaster er blot retten til at bruge navnet - altså en brugsret. Har du det ikke hostet på en DNS-server på Internettet, bliver du af DK-hostmaster frataget brugsretten til domænenavnet jævnfør DK-Hostmasters generelle betingelser, pkt. 7.2, som siger:

"7.2 Tilslutning til navneservere
Registranten skal sikre, at der til domænet gennem en Zonekontakt, der har indgået aftale med DK Hostmaster, er tilsluttet mindst to navneservere, som er godkendt af DK Hostmaster. Er der ikke tilsluttet to navneservere, vil domænenavnet ikke være tilgængeligt, og kan blive slettet i overensstemmelse med proceduren i pkt. 14.3.3"

"14.3.3 Manglende tilslutning af navneservere
DK Hostmaster kan hæve Aftalen og slette registreringen af domænenavnet, hvis Registranten ikke opretholder DNS-service for domænenavnet på mindst to af DK Hostmaster godkendte navneservere."

Hvis du vil vide mere, kan du læse de generelle betingelser hos DK-hostmaster her:
https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_under_dk_ver_03.pdf

Betaling
Betaling kan ske med kreditkort direkte ved at klikke her, eller ved at anvende de på fakturaen oplyste betalingsdetaljer.

Bemærk!
Ønsker du ikke at fortsætte de-aktiverer vi straks dit domæne på vores DNS-servere og du taber dermed retten til at bruge domænenavnet, da du ikke overholder ovenstående stk 7.2..

Betalingsfristen
Vi er opmærksomme på at postgangen kan være forsinket og der derfor utilsigtet kan opstå en ekstra kort betalingsfrist - det beklager vi og tager selvfølgelig hensyn til det, så man ikke bliver opkrævet ekstragebyr, såfremt man ikke overholder den korte betalingsfrist.

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores Support på support@aspect.dk. Husk faktura og kundenummer.

Vi har meget travlt….
….. med at besvare indkomne sager, så vi kan desværre ikke overholde vores standard svartid på max. 24 timer. Det betyder dog ikke at du ikke får svar og der tages selvfølgelig hensyn til den længere svartid i forhold til dit spørgsmål. Vi arbejder på højtryk for at nå normalniveau igen.

Pressemeddelelse

Aspect Networks har fusioneret sine aktiviteter med RackPeople Hosting

16. februar 2011

Aspect Networks og RackPeople Hosting har gennem længere tid arbejdet sammen om implementeringen af de kunder Aspect overtog efter Mondo's konkurs.


Samarbejdet har været så godt, at Aspect Networks og RackPeople Hosting i efteråret 2010 blev enige om at fusionere deres aktiviteter under 2 brands. En erhvervsrettet service og hosting under RackPeople Hosting og et brand målrettet privatsegmentet under ASPECT.


Du kan læse pressemeddelsen her


Du kan besøge RackPeople Hosting her