Faktura
Nedenstående kan måske forklare hvorfor du har fået en faktura du ikke forstår
Vi har i december og januar ryddet op i de kunder, der fulgte med i vores køb af kunder fra Mondo - Mondo har i sin tid selv opkøbt sine kunder fra DHT, Digiweb, Alpha-IT, Securehosting og Netdanmark. Har du modtaget en faktura fra os og du umiddelbart ikke ved hvem vi er, betyder det, at du har haft dit domæne og/eller andre services hostet hos en af ovenstående eller en forhandler fra ovenstående. (du kan læse pressemeddelelsen fra 2009 her )
Det betyder med andre ord, at har du modtaget en faktura, som du ikke helt forstår, har du som minimum dit domænenavn liggende på vores navneservere (DNS-servere).
"Jamen - jeg betaler jo allerede til
DK-hostmaster"!
Ja - men det beløb du betaler til DK-hostmaster er blot
retten til at bruge navnet - altså en brugsret. Har du det ikke
hostet på en DNS-server på Internettet, bliver du af DK-hostmaster
frataget brugsretten til domænenavnet jævnfør DK-Hostmasters
generelle betingelser, pkt. 7.2, som siger:
"7.2 Tilslutning til navneservere
Registranten skal sikre, at der til domænet gennem en
Zonekontakt, der har indgået aftale med DK Hostmaster, er
tilsluttet mindst to navneservere, som er godkendt af DK
Hostmaster. Er der ikke tilsluttet to navneservere, vil
domænenavnet ikke være tilgængeligt, og kan blive slettet i
overensstemmelse med proceduren i pkt. 14.3.3"
"14.3.3 Manglende tilslutning af navneservere
DK Hostmaster kan hæve Aftalen og slette registreringen af
domænenavnet, hvis Registranten ikke opretholder DNS-service for
domænenavnet på mindst to af DK Hostmaster godkendte
navneservere."
Hvis du vil vide mere, kan du læse de generelle betingelser hos
DK-hostmaster her:
https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_under_dk_ver_03.pdf
Betaling
Betaling kan ske med kreditkort direkte ved at klikke her, eller ved at anvende de på fakturaen
oplyste betalingsdetaljer.
Bemærk!
Ønsker du ikke at fortsætte de-aktiverer vi straks dit domæne på
vores DNS-servere og du taber dermed retten til at bruge
domænenavnet, da du ikke overholder ovenstående stk 7.2..
Betalingsfristen
Vi er opmærksomme på at postgangen kan være forsinket
og der derfor utilsigtet kan opstå en ekstra kort betalingsfrist -
det beklager vi og tager selvfølgelig hensyn til det, så man ikke
bliver opkrævet ekstragebyr, såfremt man ikke overholder den korte
betalingsfrist.
Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores Support på support@aspect.dk. Husk faktura og kundenummer.
Vi har meget travlt….
….. med at besvare indkomne sager, så vi kan desværre ikke
overholde vores standard svartid på max. 24 timer. Det betyder dog
ikke at du ikke får svar og der tages selvfølgelig hensyn til den
længere svartid i forhold til dit spørgsmål. Vi arbejder på højtryk
for at nå normalniveau igen.
Pressemeddelelse
Aspect Networks har fusioneret sine aktiviteter med RackPeople Hosting
16. februar 2011
Aspect Networks og RackPeople Hosting har gennem længere tid arbejdet sammen om implementeringen af de kunder Aspect overtog efter Mondo's konkurs.
Samarbejdet har været så godt, at Aspect Networks og RackPeople
Hosting i efteråret 2010 blev enige om at fusionere deres
aktiviteter under 2 brands. En erhvervsrettet service og hosting
under RackPeople Hosting og et brand målrettet privatsegmentet
under ASPECT.
Du kan læse pressemeddelsen her
Du kan besøge RackPeople Hosting her