Support

Driftsforstyrrelser:

Alle driftsforstyrrelser annonceres på www.rackpeople.com.

-

Hos Aspect sætter vi god kundeservice i højsædet og bestræber os på at besvare alle kundehenvendelser indenfor 24 timer i normal arbejdstid.

Du kan ringe til kundeservice på  telefon +45 70 70 11 11. Kundeservice holder åbent mandag til fredag fra kl. 09.00 til 16.00.

Du kan også oprette en ticket/supportsag, ved at klikke på dette link:

Opret supportsag her

For at kunne betjene dig bedst muligt beder vi dig have dit kundenummer, domæne og evt. sagsnummer klar når du ringer, eller opretter en ticket - det letter sagshåndteringen.


Driftscentret er altid bemandet 24 timer i døgnet 365 dage om året, og holder øje med alle services så vi kan reagere så hurtigt som muligt ved eventuelle driftsforstyrrelser.

Log på selvbetjeningen her

Log på Outlook webmail

Log på POP3 Webmail

 

Antal opkald i kø på support telefon: